Alko i nealko z Litovle. Sigma posílila spolupráci s pivovarem
SK Sigma Olomouc a Pivovar Litovel představili výrazně posílenou spolupráci. Má přinést novou podobu prezentace i větší zapojení fanoušků. Tradiční hanácké značky propojuje dlouholetá historie i společný region – a právě na tom chtějí obě strany stavět v aktuální sezoně Chance ligy.
Pivovar Litovel se stal exkluzivním dodavatelem alkoholického i nealkoholického piva na domácích zápasech Sigmy. Jeho značka bude zároveň výrazně viditelnější během utkání – reklamní spoty se objeví na LED perimetrech v průběhu obou poločasů, videa také na velkoplošné obrazovce před zápasem, o poločasové přestávce i po závěrečném hvizdu. Součástí partnerství je i intenzivnější online komunikace se zaměřením na sociální sítě.
„Se Sigmou nás pojí mnoho společných let, a především společný region. Pro letošní sezónu jsme hledali novou, aktivnější formu spolupráce, která lépe odpovídá současným trendům klubového marketingu a přiblíží nás fanouškům. Litovel dlouhodobě podporuje ty nejlepší z Hané a jsme hrdí, že můžeme stát po boku tak významného klubu,“ uvedla brand manažerka pivovaru Litovel Lenka Kadlecová.
Z obchodního hlediska vnímá Sigma posílené partnerství jako logický krok. „Velmi si vážíme partnerů, kteří sdílejí naše ambice i energii. Pivovar Litovel je dlouhodobou součástí sportovního života v regionu a jsme rádi, že právě letos společně rozvíjíme spolupráci o moderní prvky prezentace. Věříme, že tuto novou podobu partnerství ocení i naši fanoušci,“ řekl Nikolas Laskaroglu, obchodní ředitel SK Sigma Olomouc.
Litovel tak potvrzuje svou pozici tradičního hanáckého pivovaru úzce spojeného s regionálními sportovními projekty. Společnost Pivovary CZ Group, do níž patří pivovary Holba, Litovel a Zubr, patří mezi nejvýznamnější výrobce piva na Moravě a dlouhodobě sbírá ocenění v prestižních degustačních soutěžích.