Zpravodajský report z Olomouckého kraje

Občas je to za hranou. Marketingový manažer Mory nejen o provokativních obrázcích

V závěru roku 2023 se na tiskovou konferenci po utkání s Třincem dostavil Simon Vejtasa. Marketingový manažer HC Olomouc mluvil o nehokejových aktivitách klubu, práci v omezených podmínkách nebo provokativních obrázcích, které klub zveřejňuje na sociálních sítích.

Prvním tématem byla návštěvnost, která v Olomouci drží konstantní hodnotu už několik let. „Je to zajímavé v porovnání třeba s fotbalem. Já to srovnání nerad dělám, ale u Sigmy jde hodně vidět, kdo proti ní zrovna hraje. U nás je to přesně naopak, ta návštěvnost se pohybuje kolem čtyř a půl až pěti tisíc na každý zápas. Když to vyjde hezky, jako třeba když hrajeme doma s Třincem mezi svátky, tak máme i vyprodáno,“ pochvaloval si přízeň fanoušků Vejtasa.

Poté se bývalý manažer Komety Brno rozmluvil o podmínkách a zimním stadionu, což je jedno z nejpalčivějších témat olomouckého klubu: „Snažíme se pracovat v těch podmínkách, jaké tady máme, ať už se to týká haly nebo rozpočtu. O to cennější ale je, jak si tady i na základě tohoto vedeme. Výsledky za deset let v Extralize jsou až nad rámec toho, čeho bychom měli být na základě mínění široké veřejnosti schopní. A samozřejmě je i na mně, abychom finanční možnosti měli vyšší.“

Jak vlastně dostat lidi na hokej? „V dnešní době to není jenom o hokeji, možností pro lidi je spousta. Snažíme se dělat ty věci mimo, ať už se to týká zápasového programu – kde je v mých očích stále obrovský prostor pro zlepšení – nebo aktivitách jako MORAexpress nebo MORAfest. Plus spolupráce s Moravským Divadlem, Transfuzním oddělením a tak dále. Je potřeba být vidět i mimo sezónu, být fanouškům pořád na blízku,“ řekl manažer, který je mimo jiné fotbalovým rozhodčím.

Dalším tématem byly populární předzápasové obrázky, které klub zveřejňuje na sociálních sítích. „My jsme s tím ze začátku trochu bojovali. Bylo těžké určit, co je na hraně a co za hranou. Uznávám, že doteď je to občas lehce za hranou. Při mém příchodu před třemi a půl lety jsem vnímal, že Olomouc je podceňovaný klub, který v Extralize není moc vidět. Chtěli jsme něco dělat jinak než ostatní. Ale nejsme jediní, třeba Karlovy Vary k tomu přistupují podobně. Chtěli jsme něco změnit a být vidět,“ popsal začátky manažer.

Související články

Olomoucký kraj

Aby se církev otevírala společnosti. Nuzík se chce zaměřit i na ochranu obětí zneužívání

Na ochranu nezletilých a zranitelných v církvi, podporu rodiny a aktivní zapojení laiků do života církve se chce zaměřit při svém funkčním období nový...

Nákup jízdenky na vlak, autobus i MHD na jednom místě. České dráhy rozšiřují aplikaci

České dráhy ve spolupráci s Olomouckým krajem rozšiřují nabídku v mobilní aplikaci Můj vlak. V nové verzi je možné si koupit také vybrané jízdenky dalšího krajského integrovaného...

Unikátní porod v Jeseníku. Dítě přišlo na svět chráněné plodovou blánou

V porodnici jesenické nemocnice AGEL zažili vzácný okamžik, kdy miminko přišlo na svět v neporušeném plodovém vaku. V České republice se takový případ stane...

Olomoucký kraj skončil první čtvrtletí s přebytkem. Meziročně je nižší o 240 milionů

Hospodaření Olomouckého kraje skončilo v prvním čtvrtletí letošního roku přebytkem 2,134 miliardy korun, v meziročním srovnání je nižší o 240 milionů korun. Příjmy kraje...

Nejnovější

Jeden visel na okraji, druhý byl 10 metrů hluboko. Policistka zachránila horolezce v Alpách

Podpraporčice Radka Štýbnarová z dopravního inspektorátu Policie ČR v Šumperku se v neděli 2. března podílela na záchraně tří mladých horolezců, kteří uvízli v...

Policie vyzývá svědky bouračky ke spolupráci

Na Olomoucku se srazila dvě osobní auta. Nejspíše šlo o neopatrné předjíždění, ale konkrétní okolnosti bouračky zatím nejsou zcela jasné. Olomoucká policie proto vyzývá...

Recidivista se vloupal do obchodů i domů. Odnesl kola, lyže i rybářské pruty

Olomoučtí kriminalisté obvinili 34letého muže z Olomoucka. Ten se měl od listopadu loňského roku vloupávat do obchodů, garáží a rodinných domů, odkud si odnášel...

Přidejte se k týmu MedicProgress. Nabírá zaměstnance

Společnost MedicProgress se sídlem v Hněvotíně u Olomouce působí na trhu už 16 let. Její vizí je přinášet lepší budoucnost v oblasti zdraví, péče...

Přidejte se k týmu MedicProgress. Nabírá zaměstnance

Společnost MedicProgress se sídlem v Hněvotíně u Olomouce působí na trhu už 16 let. Její vizí je přinášet lepší budoucnost v oblasti zdraví, péče...

SOUTĚŽ: Dobývání hradu Sovinec i s rytířským turnajem

Na hradě Sovinec je připravena akce nejen pro milovníky vojenské historie a bojového umění středověku. Ve čtvrtek 8. a o víkendu 10. a 11....

V Sokolce se chystá první originální sigmácký kvíz

Máte přehled o Sigmě, fotbalu, Olomouc a Hané. Tak přesně pro vás je určena akce, která se chystá poslední dubnový den v olomoucké restauraci Sokolka....

Prostějovské muzeum přiblíží tradiční úpravu hlavy a šátky na Hané

V poslední době roste zájem odborné i laické veřejnosti o tradiční lidový oděv, zejména o tematiku šátků. Muzeum a galerie v Prostějově představují novou...