Zatímco návštěvnost na Andrově stadionu při domácích utkáních SK Sigma Olomouc byla na obvyklém průměru posledních let, celá tuzemská elitní soutěž je na tom jinak. Chance Liga má za sebou další rekordní sezonu. Vedle třetí nejvyšší návštěvnosti v samostatné historii vzbudila také mimořádný zájem televizních diváků. Na obrazovkách stanice Oneplay Sport se v sezoně 2024/25 stala nejsledovanější ligovou soutěží napříč všemi sporty. Navíc jí patří i titul nejsledovanějšího zápasu napříč všemi domácími ligami.
„Ligová fotbalová asociace a Oneplay Sport před sezonou uzavřely kontrakt, který v českém prostředí nemá obdoby, a velice nás těší, že čísla za ročník 2024/25 jednoznačně potvrzují, že investice ze strany vysílatele odpovídá síle a postavení, které český ligový fotbal na domácí sportovní scéně má,“ uvedl obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný.
„Je na místě vyzdvihnout, že díky spolupráci LFA, klubů i vysílatele Oneplay Sport opět vzrostla nejen návštěvnost samotných zápasů, ale právě i zájem diváků u obrazovek. Je to další důkaz, že ligový fotbal zažívá velice úspěšné období a nepochybuji, že tento trend bude pokračovat i v dalších letech,“ doplnil Hajný.
Oneplay Sport během sezony 2024/25 odvysílal 276 utkání Chance Ligy, které přilákaly rekordní počet diváků napříč celou sportovní nabídkou stanice v rámci ligových soutěží. Kumulativní zásah přesáhl 34 milionů diváků, což představuje meziroční nárůst o téměř 9 %.
Ve srovnání s předchozím ročníkem sledovanost vzrostla o více než 2,6 milionu. „Fanoušci ocenili rozšířený formát víkendového kontinuálního vysílání. Zvýšený zájem jsme zaznamenali nejen o samotné přímé přenosy, ale také o studia a doprovodný obsah, včetně pořadů jako TIKI-TAKA, Chance Liga Highlights nebo Chance Liga Kickoff. Závěrečná nadstavbová část ligy se pak tradičně těšila velké oblibě televizních diváků, což se výrazně odrazilo i na celkové rekordní sledovanosti,“ uvedl Marek Kindernay, výkonný ředitel stanice Oneplay Sport.
Nejsledovanějším utkání sezony se stalo derby mezi Slavií a Spartou, které si na obrazovkách Oneplay Sport nenechalo v říjnu ujít 532 tisíc lidí. „Společně s Oneplay Sport navíc pracujeme na atraktivním obsahu i mimo zápasové dění, který ve vysílání zvyšuje povědomí o Chance Lize. Vedle tradičních formátů je skvělou zprávou zařazení dokumentární série LFA Kult Liga do programu, který ukazuje ligu z trochu jiného úhlu,“ dodal Hajný.